9 Nisan 2011 Cumartesi

Arsenal Akademisi # 8


Martin Angha; Steve Bould'un ve Arsenal Akademisinin yeni keşfi. İsviçreli Angha ileride Arsenal defansının önemli bir ismi olacak.

Daha bu sene Arsenal Akademisine katılan Angha mutluluğunu şöyle ifade ediyor; " Ben çok mutluyum onlar benimle çalışmak istediği için. Bana güvendikleri için teşekkür ediyorum. Liam Brady bana geldi ve teklifi yaptı ve bende kabul ettim tabi ki.

İsviçre'nin 16 yaş altı takımının da kaptanlığını yapıyor Angha daha doğrusu yapıyordu. Defansın her bölgesinde oynayabiliyor. " Ben sadece odaklanıp görevimi, savunmayı yapmak istiyorum. " diyor

Arsenal'a gelmeden önce Zürih takımının alt yapısının kaptanlığını yapıyordu. Ve  2009 yılında yapılan Nike turnuvasında zaten Liam Brady'nin gözleminde olan Martin iyice dikkat çekmişti. 1.83 boyunda ve gayet yapılı bir adam. İgnasi Miguel'in tarzından biraz daha farklı ve fizikli bir oyunu var.  Defansın her bölgesinde oynayabiliyor olsa da defansın ortasında oynamayı tercih ediyor.
İlerisi için çok fazla gelecek vaat eden bir oyuncu daha.


Bu maçta Liverpool Reserve takımı ile Arsenal'ın ki karşılaşıyor. Angha ise maçta sol bek olarak görev alıyor. Video'nun 3. dakikasında bir top çalıyor sol kanattan ve biraz topu sürdükten sonra çok güzel bir pas atıyor arkadaşına ve kaleciyle karşı karşıya bırakıyor onu.

Adı: Martin Angha-Löchter
Doğum tarihi.: 22/01/94 
Ülkesi: İsviçre
Poziyonu : Defans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder