21 Şubat 2011 Pazartesi

Ramazan Övüç Röportajı

Geçenlerde duyurmuştuk Erciyesspor'un alt yapısının yıldız adaylarından Ramazan Övüç'ü Galatasaray kulübü istemişti. Bizde ne olur, ne olmaz, ileride patlar " ilk röportajını bize vermişti." deriz diye bir röportaj yaptık ona. Yazarımız Hakan Bozdemir ve bendeniz.

Öncelikle selamlar. Galatasaray'dan tek lif aldığını duyduk doğrumu ?.
- Evet Galatasarayın alt yapı hocası görüştü benimle bu konu için..

Hedefin ney ? Gitmeyi düşünüyor musun ? Gönlünde yatan takım hangisi ?.

- Hedefim ilk önce milli olmak. Gitmeyi bir yönden düşünüyorum tabikide. Milli takım oraya daha yakın, gönlümde yatan takım suanda bulunduğum takım ama ileriyi düşünmek için baska takımlarla da görüşüyorum.

Şimdilik transferini bir kenara bırakalım. Bize biraz Ramazan Övüç'ten bahset ?.

- 16 martta Kayseri de doğdum aslen Aksaraylıyım.7 yasından itibaren futbolun içindeyim. Futbol askı bende bir baska. Bulunduğum gurupta her zaman basarılı olmak isterim. Maç esnasında çok ciddiyim. ve hırslıyımdır, her zaman kazanmak isterim, kaybetmeyi kolay kolay sevme. Maçlardan önce zihinsel antrenmanı çok yaparım. Maça çıkacağım zaman nerde ney yapacağımı bazen ezberlemiş gibi bilirim. Maçın içinde genellikle fazla topla oynamayı severim.

Futbol tarzını nasıl açıklarsın ? Stilini örnek aldığın biri  var mı ?.
- Benim futbol tarzım hız düşünce ve vücut çalımıdır. Akıllı oynarım nerede ne yapacağımı iyi bilirim. Örnek aldığım futbolcu ise Cristiano Ronaldo çok akıllı hızlı ve çevik olduğu için

Futbola birlikte eğitimini sürdürebiliyor musun ? Ve Türkiye'de alt yapı sence nasıl işliyor ?.

- Evet sürdürüyorum tabiki de futbolcu olmanın garantisi yok, elbette çok istiyorum ama şans meselesi. Okulumda bir yandan surduruyorum okulda da basarılı olmak ıcın çalışıyorum. Türkiye de alt yapı ise belirli takımlarda ıslıyor. Alt yapıdan gençlere önem veren takımlar genellikle basarılı oluyor.

Yabancıların gelmesi gelişimi etkiliyor mu ? Guti, Simao vs vs. bu oyuncuların Türkiye'de olması sana nasıl bir etki yapıyor ?.

- Etkiliyor bir açıdanda tecrübe kazanmak ıcın bir avantajdır. Gutı, Sımao gibi yıldızları izleyip eksikliklerini giderebilme imkanı olabilir.

Kariyerinde unutmadığın maçlardan da bahseder misin? her dönemden mesela

- Kariyerimde unutamadığım mac Galatasaray maçı. Yenmek ıcın çıkmıştık ve bütün olanaklar bizden yanaydı ama gol atamadık ve mac berabere bitti. Genellikle topla biz fazla oynamıştık biraz biz çekinmiştik maçtan önce, ama sahaya çıkınca o korkuyu üstümüzden attık. Eğer 1 gol olsaydı belki maç iyice çözülecekti ama olmadı  ve Galatasaray o sene Türkiye 1.sı oldu.

Maçta baskın taraf olduğunuzu söyledin.. Sen kendini nasıl gördün maçta ve maçın yıldızı sana göre rakipte miydi yoksa takımınızda mı?


- Galatasaray a karsı oynamak tabiki de stresli geçecekti. Ama bizde öyle olmadı baskılı oynadık. Maçın yıldızı kalecimiz Hakandı ( bloğumuz yazarı Hakan Bozdemir'den bahsediyor.) son dakikalarda çıkarttığı %100 gol pozisyonuyla benim gözümde gözümde de maçı izleyenin gözünde de oydu

Hala aynı takımda mısınız?

- Evet ama arkadaşım sansız bir sakatlık geçirdi suan takımızla bırlıkte birlikte değil.
Hobilerin nelerdir, futbol dışında nelerden hoşlanırsın ?

- Müzik dinlemeyi, ailemle zaman geçirmeyi ve kitap okumayı severim.

Şu anda hangi takımların futbolunu beğeniyorsun yurt içi ve dışında tabii ?

- Trabzonsporun futbolunu beğeniyorum. Atak futbolu çok iyi yapıyorlar. Yurt dışından beğendiğim takım ise Real Madrid. Yetenekli oyunculularıyla her an neler yapacakları belli olmuyor ve izlemekten zevk alıyorum

Gelelim sizin takımın yaş grubuna, biraz anlatır mısın takımınızı?

- Takımı su aralar yanlız bırakıyorum. A2 takımıyla çıkıyorum. Orada basarılı olmaya çalışıyorum. Yas gurubumdan bahsedecek olursak çok iyi arkadaşlıklar çok iyi takım ruhuna sahip bir ekibiz. Hedefimiz Türkiye finali oynamak yas gurubumuzda.

BayA BayA futbol takipçilerine okuyucularına bir mesajın var mı?

- Futbol basit bir oyun ama zor olan basit olan oyunu başarmaktır.

Johan Cruyff seversin sanırım?

- Tabikide. Barcelona takımında oynarken onu çok beğenirdim. Nostaljilerde gördüğüm kadarıyla

Röportajımızı kabul ettiğin için teşekkür ederiz, futbol hayatında başarılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder