7 Şubat 2011 Pazartesi

Fenerbahçeliyim ve Bükülüyorum

                                                        Ahlak 1-0 Aykut Kocaman

Çok değil birkaç gün önce Fenerbahçe olmak ya da olmamak maçında Trabzonspor ile karşı karşıya geldi. Maçın başlamasından bir hafta önce Türk Spor Medyası’da gardını almıştı; her yerde bu maçın bir daha telafisi olmayacağı yönünde başlayan haberler, maç günü geldiğinde sanki iki takım savaşa çıkacakmış halini aldı.

Çok sevgili medyamız; tabii ki bazı yayın organlarını tenzih ediyorum, Aykut Kocaman ile Şenol Güneş arasındaki söz düellosunu kullanarak büyük bir meşale yakıp kime denk gelirse diyerek meydanlara bıraktılar.

Sonunda maç günü gelip çattığında herkes o anı merak ediyordu; teknik adamlar tokalaşacaklar mıydı? Tabii ki tokalaştılar çünkü Şenol Güneş ahlaki değerleriyle zaten Trabzonspor’un başına geldiği günden beri ülkemizde ders niteliği taşıyan söylemlerin altına imza atıyordu.

Bugüne kadar misafirperverlik diye övündüğümüz en yüce olgumuz o gün sınıfta kaldı ama! Ben bir Fenerbahçeliyim ama Sayın Şenol Güneş’in sıfır kompleks ile Aykut Kocaman’ın ayağına gitmesinden ötürü aşırı üzüntü duymaktayım. Bugünden sonra bana düşen adamlığınızın altına gözüm kapalı imza atmaktır Sayın Şenol Güneş ama büyüklüğünüzden ötürü şimdi burada bükülüyorum; bükülüyorum! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder