15 Şubat 2011 Salı

Andy Carroll - Liverpool Formasıyla İlk Röportaj


Hoşgeldin Liverpool Futbol Kulübü'ne, burada olmak nasıl hissettiriyor?
Sadece harika bir duygu..Liverpool'un büyük bir kulüp olduğunu biliyorum ve böyle bir takımın beni istemesi çok güzel.
Liverpool'un senle ilgilendiğini nasıl duydun ? 
İlk duyduğumda çok şaşırdım, bilmiyordum. Bu çok büyük bir fırsattı ve bende bu fırsatı kullanmalıydım.
Liverpool'da 9 numarayı almak nasıl bir duygu ?
Harika bir duygu. 9 önemli bir sayı ve Liverpool'la dahada önemli. 
Rush, Fowler ve Torres gibi isimlerin izindesin neler diyorsun ?
Umut ediyorum bende onlar gibi olurum. Sadece gol atmak, gol atmak istiyorum.
Kenny Dalglish'le çalışmak nasıl bir duygu ?
Gerçekten harika. Çok büyük bir adamdı onla çalışmak için sabırsızlanıyorum.
Liverpool fanatiği Kevin Nolan yakın arkadaşın onla konuştun mu ?
Onunla konuştum. O benim için gerçekten mutlu oldu ve " oraya git, neler yapabileceğini göster. " dedi.
Bu genç yaşta kariyerin için bu nasıl bir şey ?
Büyük benim neler yapabileceğimi göstermek için büyük şans. Newcastle ile yaptıklarım beni buraya getirdi.
Suarez'le ilgili ne diyeceksin, oda yeni transferlerden ?
Onunla birlikte iyi bir ortak olacağız. Onla ve diğeriyle oynamak için sabırsızlanıyorum. Umudum biran önce uyum sağlamak.
Newcastle ile mükemmel bir sezon geçirdin, Liverpool formasıyla neler yapacaksın ?
Burada çok puan alacağız, çok gol atacağız. Gol atmak için elimden geleni yapacağım.
Şuanda spor salonunda çalışıyorum. Bekliyorum ama hemen başlamak istiyorum.
Son olarak Liverpool taraftarlarına mesajın nedir ?
Beni almak için çok para harcadılar ve bende onlara bu borcu ödemek istiyorum. Elimden gelenin en iyisi yapacağım ve yapacağımdan eminim. Sadece burada çok kupa kazanmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder