23 Ocak 2011 Pazar

Kayseri'nin Avrupa'dan Farkı Yok


Kayserispor‘un yıldız futbolcusu Karim Ziani’nin Kayseri’de ki ilk antrenmanını ülkesinden gazetecilerde takip etti.
Röportaj yapmak için Cezayir’den Kayseri‘ye kadar gelen Lebuteur Gazetesi’nin muhabirine  Ziani oldukça ilginç açıklamalarda bulundu.


“Kayseri modern ve sıcak insanların olduğu bir şehir.Burası çok hoşuma gitti.İnsanlar çok güzel karşıladı ve hiç yabancılık hissetmedim”
“Avrupa’da büyük kulüplerde bulunan olanaklar burda da var.Bunlara artı olarak stadyum ve tesisler güzel,her şey modern”
“Kulüp oldukça profesyonel ben gelmeden aracım ve oturacağım ev hazırdı”
“İklim olarak Wolfsburg’dan pek farklı değil,zaten Avrupa’da da kış soğuk geçiyor ; alışığım.”
“İstanbul BB. maçında ilk on birde oynayacağımı sanmıyorum.Hoca uyumun biraz süre alabileceğini söylüyor.Muhtemelen yedek  kulübesinde olup belki sonradan kısa bir süre oynayabilirim”
“Ligin ikinci yarısında Trabzonspor’la aramızda 10 puan fark var.Şampiyonluk çok zor ama elimizden geleni yapacağız.Amacımız sezon sonunda Avrupa kupalarına katılabilmek”
“Lüks bir apartmanın 6.katında ben aynı binanın 10.katında Amrabat kalıyor”
“Forma numarası olarak 8 veya 15 numarayı almak istedim.Dolu olunca 38 numarayı aldım.Kayseri şehrinin plaka numarasıda 38′miş.Bu benim için hoş bir tesadüf oldu

Not: Kayserifan'dan alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder