11 Kasım 2010 Perşembe

Jimmy Durmaz'ı Tanıyalım

    


Jimmy Durmaz. Bugün gazetelerde çıkan bir habere göre Fenerbahçe'nin onu alma isteği varmış. Jimmy Durmaz ilginç bir futbolcu. İsveç pasaportunun yanında, Lübnan pasaportuna da sahip. Süryani asıllı. O zaman neden soyadı Durmaz diyebilirsiniz. Daha 2009 yılında soyadını değiştirmiş Jimmy. İlk önceleri annesinin soyadı olan Touma'yı kullanıyormuş. 2009 yılında babasının soyadını Durmaz'ı almış.

Malmö takımında ilk sezonunda sadece 2 kupa maçına çıkan Jimmy sonra ki senelerde takıma monte olmaya başlamış. Bu sene ki performansıyla da Aykut Kocaman'ın gözüne girdiği söyleniyor. 38 maçta 8 gol atan Jimmy, ceza sahası içinde çok tehlikeli ve yaratıcı bir oyuncu. Geçen günlerde radyo spora konuşan Jimmy; "Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman'ın beni izlemesi; benim için onur verici. Fenerbahçe'yi uzun yıllardır hayranlıkla takip ediyorum. Kocaman'ın beni beğendiğini söylediler. Elbette çok mutlu oldum. "Ben her zaman kazanmayı arzu eden bir oyuncuyum. Sol çizgide oynuyorum, ama ofansif alanda her pozisyonda oynayabilirim. Gole dönük olarak oynamayı seviyorum. Gol pozisyonları konusunda yaratıcı olduğumu düşünüyorum. Driplingleri de iyi yaptığımı düşünüyorum. Beni izleyenler futbolumu beğendiklerini söylüyorlar. Bu durum beni mutlu ediyor" dedi. 
İsveç u-21 formasını 8 kere giydi bugüne kadar. Jimmy'nin ailesinden onun dışında 2 futbolcu daha var. Biri Sharbel Touma, anne tarafından olduğunu düşünüyorum, 31 yaşında ve şu anda Djurgarden takımında forma giyiyor. Oda İsveç dışına çıkmış Twente'de 2 sezonda 79 maç oynamış, B. Mönchengladbach ve İraklis takımlarında da oynayarak bu sezon İsveç ligine dönmüş.
Ailede ki diğer futbolcu ise David Durmaz. 28 yaşında olan David aslında Davut, ama pasaporta David diye yazılmış. Oda İsveç'de çeşitli kulüplerde forma giymiş, Malmö'ye transfer olmuş ancak orada yapamamış ve geçen seneden beri Denizlispor forması giyiyor.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder