10 Kasım 2010 Çarşamba

Gurbetçiler Bize Döndü


Herkesin bildiği üzere geçen hafta Mehmet Ekici milli forma tercihini bizden yana kullandı. Büyük ihtimalle Ay-Yıldızlı formayı üzerine geçirecek bundan sonra.

Ve dün yine sevindirici bir haber geldi. Ersan Gülüm Avustralya milli takımını reddetti. "Avustralya Milli Takımı'nda forma giymek istemiyorum. Ben tercihimi Türkiye'den yana kullanmak istiyorum. Eğer bir teklif gelirse seve seve Türk Milli Takımı'nda forma giyerim" diye konuştu. En büyük hedeflerinden birisinin Türk Milli Takımı'nda forma giymek olduğunu anlatan Ersan, "Türk Milli Takımı'nın formasını giymek benim için büyük bir onurdur. Ben Türküm ve ülkemin milli takımına hizmet etmek de benim için bir şereftir. Böyle bir teklif gelmesi halinde de çok mutlu olurum" ifadelerini kullandı.
Mesut'tan sonra ve son 2 maçta alınan yenilgilerin etkisiyle takımda ciddi eklemeler olacak gibi gözüküyor. Mehmet Bundesliga daki formuyla büyük güç katacak, Ersan ise BJK'nin son 2 maçında 180 dk. sahada üst düzey bir performans sergiledi.

Şimdi bir de Mehmet takım arkadaşı İlkay'ı yanında getirirse tadından yenmez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder