13 Ekim 2010 Çarşamba

Şerefsizlik, Seks ve Arda Turan


ARDA: ŞEREFSİZLİK, AHLAKSIZ DİZ BOYU. ARTIK NEFRET EDİYORUM
Sakatlığı konusunda doktorların gereken açıklamaları yaptığını söyleyen Arda Turan "Herkesin vücut yapısı, iyileşme süreci farklıdır. Ama bizim ülkemizde herkes doktor olmuş, fikirlerini beyan ediyor. Biri çıkmış sakatlığımın seks yüzünden olduğunu söylüyor. Bir gazete de şerefsiz ve ahlaksızlık içinde manşetine koyuyor. Hatta haberin yanına benim kız arkadaşımın fotoğraflarını da basıyor. Biz sustukça onlar üste çıkıyor. 238 maça çıkan Arda'ya bu ülkede saygı yok. Benim bir ailem yok. Onun bir ailesi yok. Nasıl olsa bunları yazanların da ailesi yok. Bu ülkede şerefsizlik ve ahlaksızlık almış başını gidiyor. Artık ben nefret etmeye başladım bu yaşananlardan. Artık sevmiyorum. Şerefsizlik diz boyu" diye konuştu.
Sahalara en yakın zamanda dönüp cevabı oyunuyla vermek istediğini söyleyen Arda Turan röportajı kulübünden izinsiz yaptığını fakat ceza alma uğruna bu röportajı verdiğini de kaydetti.

İşte bu Arda Turan'ın bu açıklamaları bir futbolcununda sabrının bir sınırı olduğunu gösterdi. Galatasaray takımı kaptanının kimseden çekinmeyeceğini söyledi Arda. Gazete manşeti, Erman Toroğlu'nun söyledikleri canına tak etmiş Arda'nın, kulüpten ceza almak falanda umrunda değil bu saatten sonra. Her şeyden geçelim, bu konu, bu tartışma herkese saygısızlık. Arda'nın özel yaşamına, Arda'ya, Arda'nın sevgilisi Sinem Kobal'a, ailelerine. Bu 2 ismin bir gazetede 'Seksten sakatlıklar iyileşmiyor.' gibi bir manşetin yanında adlarının olması 'yazık'. Bu isimlerin aileleri var. Amerikan ailesi değil ki bunlar. Kimin neyi hoş görüp, görmeyeceğini bilinmez. 1 manşet, bir çok insanın yaşamını etkileyebilir. Denecek fazla bir şey yok. ŞEREFSİZLİK DİZ BOYU.

Erman Toroğlu hakkında Artemio Franchi'nin yazısı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder