12 Ekim 2010 Salı

Mesut'un ki Futbol Borcu


Adım Mesut / göbek adım Özil / Mesut Özil'den goller izlediniz!- Met-Üst

Bu Mesut meselesi çok uzadı.  Bu konuda çok uzun bir şey söylemeyeceğim. Mesut'un durumu şu; Biz bu vatanda, bu topraklarda, bu Türkiye'de yaşıyoruz. Burada eğitim alıyoruz, buranın parasıyla yaşamımızı geçiriyoruz. Bunun sonucu askerlik yapıyoruz, vergi veriyoruz.
Mesut'un durumuda aynen bu. Ama ben bu yazımda Mesut Alman askeridir ya da Mesut paralı asker demiyorum. Mesut 7 yaşından beri Almanya takımlarının altyapısında. O alt yapılardan eğitim aldı. 2006-08 arası Schalke'de profesyonel oynadı, 2008-10'da Bremen'de oynadı. Ve bu yaz Real'e transfer oldu. Bütün geçimini Almanya'dan sağladı. Almanya'da para kazandı, futbol eğitimini aldı ve bunun sonucu daha fazla para kazanabileceği, bir futbolcunun kariyerinin zirvelerinden biri Real Madrid'e gitti.
Yani demek istediğim şu; Mesut Almanya'ya futbol borcunu ödüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder