27 Eylül 2010 Pazartesi

Gazza Yeniden Sahnede


Benim en çok tuttuğum olan oyunculardan nam-ı değer ' Gazza' Garforth Town'ın başına geçti. Daha önce Kettering'de menajerlik deneyimi yaşayan Gazza, 39 gün takımın başında kalabilmişti.

 Şimdi Gartforth'da yeni bir doğuş arıyor. Gazza: Bu benim için iyi bir meydan okuma. Futbola geri dönmek istiyorum. Çok heyecanlıyım. Böyle bir kulüpte başlamak beni rahatsız etmiyor.'

Gazza'ya sorulan bir soru: Bu senin son şansın mı ?
Gazza: Bu bana bağlı.

Garforth başkanıda Gazza'dan çok umutlu:' Onun içki sorunu beni ilgilendirmez. Bu sorunlarını yenmek için bir şeylere odaklanması lazım. Onun bir şansa ihtiyacı vardı. Ona verdiğim şansı kumar olarak görmüyorum.'

Gazza hayatında futbola dönmek için bir şans daha buldu. Herkesin bildiği gibi içki, kumar vs sorunları vardı. Bu artık onun için son şans.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder